White Papers

freshservice-itamsoft

The State of the Service Desk (Engels)

The State of the Service Desk (Engels)
124 Downloads

Read this report by Freshservice based on 12,000 service desks to learn how the best have evolved from being a cost center to an innovation catalyst and revenue driver by making simple changes to their daily functions.

Whitepaper Freshservice WHITEPAPER Gamifying Your Service Desk

Whitepaper Freshservice WHITEPAPER Gamifying Your Service Desk
220 Downloads

Een service catalogus is zoveel meer dan een retail brochure om je IT diensten te managen. De meeste IT organisaties gebruiken het inderdaad op de verkeerde manier, of ze maken het te ingewikkeld door onvoldoende planning binnen de verschillende teams. Een goede service catalogus zou idealiter alle antwoorden voor je IT behoeftes moeten omvatten.

Lees deze whitepaper om uit te vinden wat een service catalogus nu eigenlijk inhoudt, welke verschillende catalogi er zijn, waarom jouw organisatie er een nodig heeft en hoe je kunt beginnen er een te maken, zodat het werk een stuk effici├źnter en effectiever uitgevoerd kan worden.

Freshdesk Whitepaper De jaren ’90 hebben gebeld. Ze willen hun service desk terug

Freshdesk Whitepaper De jaren ’90 hebben gebeld. Ze willen hun service desk terug
189 Downloads

De werkelijke impact van consumerization op IT support

Consumerization omvat zoveel meer dan het gebruiken en onderhouden van persoonlijke apparatuur, apps en cloud services op de werkplek. In plaats hiervan hebben IT organisaties een betere manier nodig om hen te ondersteunen die de technologie gebruiken en hierop vertrouwen. Zij moeten uiteindelijk de hoge verwachtingen van de eindgebruiker aangaande IT services begrijpen en waarmaken.

Lees deze publicatie om:

De werkelijke impact van consumerization te begrijpen – en dat verwachtingen rondom supporten en klantenservice nu geleid worden door verwachtingen uit de consumentenwereld.
Je te realiseren hoe de “consumerization van de IT” IT organisaties om de tuin heeft geleid , weg van de werkelijke impact van consumerization door de focus op technologie
Praktisch advies te krijgen aangaande het beter waarmaken van de verwachtingen betreffende de door de consument gedreven IT, IT support en klantervaringen.